آنتی ویروس ها در آلماشبکه پرداز

آنتی ویروس ها در آلماشبکه پرداز

آنتی ویروس ها در آلماشبکه پرداز

آنتی ویروس ها در آلماشبکه پرداز

آیا آنتی ویروس AVG اطلاعات شخصی شما را در معرض دید همگان گذاشته است؟/66932688



تا حالا شده که فریاد بزنید که “فقط همین یک کار رو ازت خواسته بودیم” ؟

شرکتی که قرار است سرزنش بشود کمپانی آنتی ویروس هلندی AVG است که قرار بود نرم افزار Web tuneup آن کمپانی که برروی Google Chrome نصب میشود ما را از خطرهایی که در هنگام جستجوی اینترنتی وجود دارند در امان نگاه دارد. اما معلوم شد که نه تنها این تنها وظیفۀ خود را انجام نداده بلکه اطلاعات شخصی را برای هکرهایی که به آنها نیاز دارند در معرض دسترسی قرار داده.

البته باید بگوئیم که بنا به گفتۀ خود کمپانی این مشکل حل شده است اما هنوز کاملاً نامشخص است که چه تعداد از ۹ میلیون نفر کاربر این نرم افزار آنتی ویروس اطلاعاتشان دزدیده شده است.

AVG این نشت اطلاعات را تأئید کرد و گفت که به سرعت این مشکل حل شده است. مسئولین این شرکت امنیتی گفتند که “به محض اینکه این مشکل بر ما مشخص شد اولین اولویت ما بر حل آن و توضیح به بازار بود”. این را آقای تونی انسکومب مدیر امنیتی AVG گفته است. ایشان همچنین گفته است که هستۀ مرکزی نرم افزار آنتی ویروس AVG تحت تأثیر قرار نگرفته است و کمپانی در حال بررسی فرایند امنیتی نرم افزار هستند.

شاید اتفاقات اینچنینی باعث شود که مردم کمتر به امنیت کامپیوترهای خود اعتماد کنند. ممکن است که شما با خود فکر کنید که تمام موارد امنیتی را رعایت مکنید و آنتی ویروس خود را همیشه به روز نگه میدارید. اما با چنین اتفاقی که برای آنتی ویروس AVG افتاده است آیا هنوز هم میتوان به آنها اعتماد کرد؟

این برای اولین بار نیست که این اتفاق می افتد. کمپانیهای دیگر امنیتی نظیر تولید کنندۀ آنتی ویروس کسپرسکی نیز در سال گذشته هک شد که به شهرت این کمپانی و اعتماد کاربرانش لطمۀ شدیدی وارد کرد.

البته به لطف همین شرکتهای امنیتی امروزه حملات اینترنتی بسیار گراقیمت و پرخرج شده اند. در صورت نبود این شرکت ها هکرها بسیار ساده تر و بدون هزینه میتوانند به اطلاعات شخصی و کامپیوترهای ما دسترسی داشته باشند.

AVG در طی تقریباً دو روز پس از اینکه از طرف یکی از محققان امنیتی گوگل نامه ای در این خصوص دریافت کرد نرم افزار خود را آپدیت کرد و این مشکل را برطرف کرد. شاید AVG باید از این محقق بسیار سپاسگذار باشد که نگذاشت این مشکل آنها را به خاک سیاه بنشاند


آلماشبکه به عنوان نمایندگی فروش محصولاتF-Secureدرایران شناخته شده است.

برای اطلاعات بیشتر در ارتباط با آنتی ویروس  با واحد فروش آلماشبکه تماس حاصل نمایید.

تلفن تماس: 66419334 – 66932635 – 66932688

فکس: 66419334 – 66932635 – 66932688

ایمیل: info@almanet.ir

وبسایت تخصصی شرکت آلما شبکه:

www.almanet.ir

www.almanetco.com

www.symantec-alma.com

آلما شبکه پرداز در فیسبوک www.facebook.com/alma.almanet

آلماشبکه در اینستاگرام www.instagram.com/alma_network

آلما در توییتر : www.twitter.com/almanetinfo

آدرس دفتر فروش :

تهران،خیابان کارگر شمالی،خیابان نصرت،نرسیده به جمالزاده شمالی،نبش کوچه امینیان،پلاک 2،طبقه چهارم، واحد17

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.