آنتی ویروس ها در آلماشبکه پرداز

آنتی ویروس ها در آلماشبکه پرداز

آنتی ویروس ها در آلماشبکه پرداز

آنتی ویروس ها در آلماشبکه پرداز

۱۱ روش برای افزایش امنیت داده‌ها




۱۱ روش برای افزایش امنیت داده‌ها



بالا بردن امنیت داده‌ها به کاربران کمک می‌کند تا در صورت وقوع اتفاق‌های ناخواسته مانند هک یا دسترسی غیرمجاز به رایانه، داده‌های مهم آن‌ها کمتر تهدید شوند. در این مقاله، با نکاتی برای افزایش امنیت داده‌های رایانه آشنا خواهیم شد.

غیرفعال کردن سرویس ویرایش رجیستری از راه دور


تنها شما باید مجاز به ویرایش رجیستری باشید. از این‌رو بهتر است از غیرفعال بودن سرویس ویرایش رجیستری از راه‌دور مطمئن باشید. برای این کار در پنجره RUN دستور .SERVICES.MSC را تایپ و اجرا کنید. در پنجره باز شده به قسمت Remote Registry رفته و از STOP بودن این سرویس مطمئن شوید. در صورت نیاز، این سرویس را به‌صورت دستی فعال یا غیرفعال کنید.

قفل‌ کردن


وقتی در اطراف شما افراد ناشناس وجود دارند و قرار است رایانه‌ خود را بر مدتی رها کنید، قفل کردن سیستم، ایده منطقی و خوبی محسوب می‌شود. برای اینکار از کلیدهای ترکیبی Windows Key + L استفاده کنید. در صورت تمایل، Screen Saver را به‌گونه‌ای تنظیم کنید که برای غیرفعال شدن نیازمند وارد کردن کلمه‌عبور باشد.

جلوگیری از حمله‌های فیشینگ


با استفاده از آخرین نسخه‌ مرورگرهای فایرفاکس، اپرا یا اینترنت اکسپلورر خود را در مقابل حمله فیشینگ محافظت کنید. این مرورگرها قبل از فراخوانی URLهای درخواستی، چندین بار آن‌ها را با لیست‌سیاه خود مقایسه می‌کنند.

به‌روز نگاه داشتن نرم‌افزارها


هکرها علاقه زیادی به حفره‌ها دارند. به خاطر همین مسئله، توسعه‌دهندگان به طور مرتب درحال رفع ایراد و انتشار وصله‌های امنیتی هستند. فعال‌سازی ویژگی Windows Update و استفاده از آخرین نسخه نرم‌افزارها و آنتی‌ویروس‌ها کمک زیادی به حفظ امنیت داده‌های شما می‌کند.

احتیاط هنگام مواجه با فایل‌های P2P


سرویس‌های اشتراک فایل Peer-To-Peer یکی از بهترین مسیرهای ارسال فایل‌های آلوده به میلیون‌ها رایانه فعال هستند. فایل‌های آلوده، با نام‌های خاص و تحریک‌کننده  برای حمله به رایانه قربانیان به اشتراک گذاشته می‌شوند. قبل از دانلود فایل‌ها از آلوده نبودن آن اطمینان حاصل کنید.

پاک‌ کردن اطلاعات از رایانه‌های قدیمی، پیش از فروش آن


اگر قرار است رایانه‌ قدیمی خود را بفروشید، قبل از هر چیز، اطلاعات ذخیره شده بر روی آن را به صورت غیرقابل بازگشت پاک کنید. برای این کار از نرم‌افزارهایی مانند ERASER جهت پاک‌ کردن اطلاعات و نرم‌افزارهایی مانند (Nuke SE (DBAN برای نوشتن اطلاعات غیرواقعی بر روی درایو خالی استفاده کنید.

رمزنگاری فایل‌های مهم


برای رمزنگاری بر روی فایل‌های مهم، می‌توانید از فلش‌درایوهای مجهز به امکان رمزنگاری داخلی استفاده کنید. علاوه بر این می‌توانید از نرم‌افزارهای رایگانی مانند TrueCrypt استفاده کنید. TrueCrypt فایل‌های شما را به خوبی رمزنگاری می‌کند.

پشتیبان‌گیری از فایل‌ها


ما به‌شدت پشتیبان‌گیری از فایل‌ها را توصیه می‌کنیم. بهتر است یک هارد‌درایو اکسترنال برای ذخیره‌ داده‌ها داشته باشید. علاوه‌بر این، برخورداری از یک نرم‌افزار پشتیبان‌گیری قوی و کارآمد نیز لازم است. نرم‌افزارهایی مانند SyncBackFree به‌خوبی از عهده پشتیبان‌گیری از فایل‌های مهم شما بر‌می‌آیند.

تایید پشتیبان‌گیری‌های انجام شده


وقتی صحبت از پشتیبان‌گیری باشد، بسیاری از کاربران آن را فراموش یا به آینده موکول می‌کنند. اگر تنظیمات پشتیبان‌گیری را هم انجام داده باشید، لازم است به صورت دوره‌ای فولدر مقصد را بررسی و از پشتیبان‌گیری موفق اطمینان حاصل کنید.

فعال‌سازی ویژگی S.M.A.R.T بر روی ‌دیسک سخت


S.M.A.R.T
مخفف عبارت Self-Monitoring Analysis and Reporting Technology است. این ویژگی به هارددرایو شما این امکان را می‌دهد که هرگونه خطا در عملکردش را ثبت و گزارش داده و به شما در تخمین زمان تعویض هارد کمک می‌کند. این ویژگی، به‌راحتی از طریق بایوس (BIOS) رایانه قابل فعال‌سازی است.

نمایش پسوند فایل‌ها


سیستم‌عامل ویندوز در حالت پیش‌فرض، پسوند فایل‌ها را مخفی می‌کند.  هکرها با سوء‌استفاده از همین ویژگی فایل‌های خطرناک را بر روی کامپیوتر قربانی کپی کرده و با انتخاب یک نام آشنا برای فایل‌ها، قربانی را فریب داده و ترغیب می‌کنند تا فایل‌ها را اجرا نماید.

 

لطفاً جهت دریافت اطلاعات فنی و قیمت محصولات با واحد مهندسی فروش شرکت آلما شبکه پرداز تماس حاصل فرمایید:


تلفن تماس: 66419334 – 66932635 – 66932688

فکس: 66419334 – 66932635 – 66932688

ایمیل:info@almanet.ir


وبسایت تخصصی شرکت آلما شبکه:


www.legrand-alma.com

www.almanet.ir

www.trunking.ir

www.symantec-alma.com

تهران، خیابان کارگر شمالی - خیابان نصرت - نبش کوی امینیان - پلاک 2 - واحد17

زبانی که طراحی وب را متحول می‌کند

زبانی که طراحی وب را متحول می‌کند

 

به تازگی گروهی از پژوهشگران موسسه فناوری ماساچوست (ام.آی.تی) از طراحی نوعی زبان جدید برای طراحی صفحات وب خبر داده‌اند. این زبان جدید Ur/Web نام دارد. یور/ ‌وب علاوه بر این‌که امنیت بالایی را برای وب‌سایت‌های طراحی شده به‌همراه می‌آورد، می‌تواند با انواع مختلفی از فناوری‌های وب نیز هماهنگی داشته باشد. حتی برخی کارشناسان، یور‌/‌ وب را همرده با زبان‌هایی نظیر سی پلاس پلاس یا جاوا می‌دانند.




در آغاز شکل‌گیری اینترنت و دسترسی عموم به آن، وب‌سایت‌های اینترنتی ساختار بسیار ساده‌ای داشت. در آن دوران بیشتر وب‌سایت‌ها با کدهای HTML نوشته می‌شدند. اچ.‌تی.‌ام.‌ال مخفف عبارت «زبان نشانه‌گذاری ابرمتنی» است. این زبان نشانه‌گذاری در واقع مجموعه‌ای از برچسب‌های ساده بود که امکان چیدمان متن و نیز متریال‌های دیگری نظیر تصاویر را در صفحات وب فراهم می‌کرد، اما امروزه افزایش سرعت دسترسی به اینترنت، افزایش تنوع نیاز و کاربردهای وب‌سایت‌های مختلف سبب شده وبسایت‌ها از عناصر دیگری در کنار اچ.تی.ام.ال استفاده کنند.

سی.اس.اس مخفف عبارت شیوه ‌نامه آبشاری که برای چیدمان و جلوه‌های تصویری نظیر اندازه قلم یا رنگ آن‌ها به کار می‌رود، ایکس.ام.ال مخفف عبارت زبان نشانه‌گذاری گسترش‌پذیر شیوه‌ای مستقل از نرم‌افزار و سخت‌افزار برای تبادل داده، توابع جاوااسکریپت و نیز سرور‌های بانک اطلاعاتی از مهم‌ترین اجزای تشکیل‌دهنده وب‌سایت‌های مختلف در دنیای امروز هستند. اکنون بسیاری از وب‌سایت‌ها از همه این عناصر بهره ‌مند هستند، به ‌همین ‌دلیل، تیم طراحی سایت نه تنها باید بخش‌هایی مبتنی بر آن‌ها را ایجاد کند، بلکه باید هماهنگی بین این بخش‌های مختلف را نیز در نظر بگیرد. یکی از مهم‌ترین مسائلی که سبب می‌شود فرآیند طراحی وب بسیار وقتگیر باشد، ایجاد هماهنگی میان این بخش‌های مختلف است. در بیشتر موارد، چاره‌ای جز تست هر یک از آن ها نداریم و به‌دلیل تعدد بخش‌های مختلف موجود در یک وب‌سایت، این کار وقت زیادی می‌گیرد. دومین مساله‌ای که مطرح می‌شود، به امنیت وب‌سایت باز می‌گردد. همه ما بارها اخباری درباره هک شدن وب‌سایت‌های مختلف شنیده‌ایم. یکی از رایج‌ترین شیوه‌های هک کردن یک وب‌سایت این است که هکر با وارد کردن چند خط کد در یک فرم ساده ورود اطلاعات و ارسال آن، موجب ارسال کد مخرب به بانک اطلاعاتی شده و همین به بر هم خوردن کارکرد معمول سایت و حتی از دسترس خارج شدن آن می‌انجامد.


گروهی از پژوهشگران موسسه فناوری ماساچوست موفق به طراحی نوعی زبان برنامه‌نویسی جدید شده‌اند که می‌تواند ضمن کاهش زمان لازم برای طراحی وب‌سایت‌های مختلف، امنیت آن را نیز به‌طور قابل توجهی افزایش دهد این زبان برنامه‌نویسی جدید مجموعه‌ای گسترده از کدها را در خود دارد. کامپایلر این زبان (یعنی بخشی که دستورات را به زبان ماشین تبدیل می‌کند) می‌تواند به‌صورت خودکار کدهای ایکس.ام.ال، سی.اس.اس و جاوااسکریپ را تولید کرده و در بخش مناسب در مجموعه کدهای صفحه وب قرار دهد. این برنامه می‌تواند چنین کدهای درخواستی بانک اطلاعاتی را نیز تولید و در وب‌سایت قرار دهد.

یکی از اصلی‌ترین دلایلی که سبب به خطر افتادن امنیت سایت و حتی هک شدن آن می‌شود، ارتباط ناخواسته بین بخش‌های مختلف آن است. برای نمونه فرض کنید می‌خواهید یک ویجت تقویم را روی وب‌سایت قرار دهید و قصد دارید از کدهای موجود در کتابخانه برای طراحی آن استفاده کنید. در آن صفحه از وب‌سایت همچنین یک مستطیل برای درج تبلیغات نیز وجود دارد که کدهای دستور برای نمایش آگهی را به‌صورت مستقیم از وب‌سایتی دیگر (مثلا یک شرکت واسطه تبلیغاتی) می‌گیرد. بی‌تردید شما به هیچ‌وجه نمی‌خواهید کدهای وارد شده برای آگهی بتواند تاریخ تقویم‌تان را تغییر دهد یا این‌که کدهای تقویم بر آگهی تاثیر بگذارد. اصلی‌ترین کارکرد یور/ ‌وب را باید در جلوگیری از چنین تداخلی دانست.

توانایی یور/ ‌وب در ایجاد سطح بالایی از امنیت و نیز هماهنگی بین فناوری‌های مختلف وب را باید به خاطر شباهت آن با زبان‌های مهمی همچون سی‌پلاس‌پلاس یا جاوا دانست. یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های این زبان‌ها این است که هر متغیری که از سوی برنامه‌نویس تعریف می‌شود، فقط به یک نوع خاص از اطلاعات محدود می‌شود. به‌این‌ترتیب احتمال تداخل در متغیرها و در نتیجه کاهش امنیت کدها به‌طور محسوسی کاهش می‌یابد. همچنین برای هر نوع تابع جدیدی که تعریف می‌کنیم، باید نوع ورودی و خروجی را هم مشخص کنیم.در برخی مواقع، توابع برای بازگرداندن جواب باید متغیرهای جدیدی ایجاد کنند. برای نمونه تابعی که میزان میانگین چند عدد در پایگاه داده را بررسی می‌کند، باید ابتدا مجموع این اعداد را در یک متغیر جای دهد. در بسیاری از زبان‌های برنامه‌نویسی، این متغیر در دیگر بخش‌های برنامه نیز در دسترس است، اما در زبان‌های پیشرفته‌ای نظیر سی پلاس پلاس و البته یور/ ‌وب، این متغیرها فقط به همان تابع محدود می‌شوند و در واقع، دسترسی به آن‌ها فقط در خود تابع امکان‌پذیر است.

فرض کنید یک بخش از کد جاوااسکریپت باید داده‌ای را از پایگاه داده گرفته و نتیجه را در صفحه وب و در جایی که با کد ایکس.ام.ال تعیین می‌شود، قرار دهد. ایجاد هماهنگی در حالت معمول بین این چند عنصر تا حدی زمان بر است، اما اگر برنامه‌نویس یور/ ‌وب ، کد جاوااسکریپت را به گونه‌ای بنویسد که نتواند اطلاعات مورد نظر را از پایگاه داده به‌دست آورد یا جاوااسکریپت داده‌ای تولید کند که کد ایکس.ام.ال نتواند آن را بخواند، آن بخش از کد صفحه به شکلی متفاوت برای برنامه‌نویس نمایش داده می‌شود و به‌این‌ترتیب، برنامه‌نویس می‌تواند متوجه وجود اشکال در آن شود.


برای اطلاعات بیشتر در ارتباط با آنتی ویروس  با واحد فروش آلماشبکه تماس حاصل نمایید.

تلفن تماس: 66419334 – 66932635 – 66932688

فکس: 66419334 – 66932635 – 66932688

ایمیل: info@almanet.ir


وبسایت تخصصی شرکت آلما شبکه:

www.almanet.ir

www.almanetco.com

www.symantec-alma.com


تهران، خیابان کارگر شمالی - خیابان نصرت - نبش کوی امینیان - پلاک 2 - واحد 17

آنتی ویروس F-SECURE



آنتی ویروس F-SECURE

شعار F-Secure "حفاظت از آنچه جایگزینی ندارد” است. این کمپانی از سال 2006 تاکنون با اخذ رتبه های بالا از کمپانی های معتبر تست آنتی ویروس در رتبه بهترین محصول حفاظت قرار گرفته است در سال 2010 از سو کمپانی معتبر av- comparatives به عنوان بهترین محصول سال ودر سالهای 2011 و2012 از سوی کمپانی Av-test به عنوان بهترین وقویترین محصول معرفی گردید . همچنین در سال 2013 در آزمایشگاه معتبر Av-comparatives به عنوان سبکترین آنتی ویروس معرفی و در اکتبر 2013 مجددا به عنوان قوی ترین محصول در شناسایی ویروس ها معرفی گردید F-Secure یک شرکت فنلاندی است که در زمینه ارائه امنیت به عنوان یک سرویس در بین اپراتورها در جهان پیشگام است F-Secure بیست دفتر و ۹۴۰ کارمند در دنیا دارد در حال حاضر ۲۰۰ اپراتور در بیش از ۴۰ کشور جهان از F-Secure استفاده می کنند و میلیون ها خانه و تجارت به F-Secure اعتماد دارند. F-Secure در حال گسترش به سمت فضای ابری است و راه حل های زیادی که نیازهای جامعه اپراتورها را فراتر از امنیت اینترنت برطرف می کند. خدمات قابل اعتماد F-Secure برای مشتری ها و تجارت های آنلاین آرامش خاطر به همراه می آورد و خدمات نرم افزاری آنلاین F-Secure به سادگی قابل استفاده هستند و پشتیبانی مطلوبی را ارائه می کنند.

ویژگی ها

محافظت آنی و دائمی در برابر ویروس، جاسوس افزار و سایر بد افزارها 
همواره به روز با استفاده از تکنولوژِ ابر (Cloud)
توقف اجازه رسوخ به کامپیوتر
واکنش سریع در برابر ورود تهدیدات
نصب راحت و استفاده آسان
بدون مزاحمت برای شما و اثر منفی بر بازدهی و سرعت سیستم


برای اطلاعات بیشتر در ارتباط با آنتی ویروس  با واحد فروش آلماشبکه تماس حاصل نمایید.


تلفن تماس: 66419334 – 66932635 – 66932688 

فکس: 66419334 – 66932635 – 66932688 

ایمیل: info@almanet.ir 


وبسایت تخصصی شرکت آلما شبکه: 

www.almanet.ir 

www.almanetco.com 

تهران، خیابان کارگر شمالی - خیابان نصرت - نبش کوی امینیان - پلاک 2 - واحد 17

آنتی ویروس F-SECURE




آنتی ویروس F-SECURE


این کمپانی از سال 2006 تاکنون با اخذ رتبه های بالا از کمپانی های معتبر تست آنتی ویروس در رتبه بهترین محصول حفاظت قرار گرفته است. در سال 2010 از سوی کمپانی معتبر av- comparatives به عنوان بهترین محصول سال و در سالهای  2011 و 2012 از سوی کمپانی Av-test به عنوان بهترین وقویترین محصول معرفی گردید.


همچنین در سال 2013 در آزمایشگاه معتبر
Av-comparatives به عنوان سبکترین آنتی ویروس معرفی و در اکتبر 2013 مجددا به عنوان قوی ترین محصول در شناسایی ویروس ها معرفی گردید.F-Secure یک شرکت فنلاندی است که در زمینه ارائه امنیت به عنوان یک سرویس در بین اپراتورها در جهان پیشگام است.


این کمپانی بیست دفتر و ۹۴۰ کارمند در دنیا دارد در حال حاضر ۲۰۰ اپراتور در بیش از ۴۰ کشور جهان از
F-Secure استفاده می کنند و میلیون ها خانه و تجارت به F-Secure اعتماد دارند.


F-Secure در حال گسترش به سمت فضای ابری است و راه حل های زیادی که نیازهای جامعه اپراتورها را فراتر از امنیت اینترنت برطرف می کند. خدمات قابل اعتماد برای مشتری ها و تجارت های آنلاین آرامش خاطر به همراه می آورد و خدمات نرم افزاری آنلاین F-Secure به سادگی قابل استفاده هستند و پشتیبانی مطلوبی را ارائه می کنند



لیست نرم افزارهای ارائه شده f-secure  در آلما شبکه:

F-secure antivirus 2014
F-secure antivirus for Mac 2014
F-secure mobile security 2014
F-secure Internet Security 2014


ویژگی های نرم افزارF-Secure  :

- حفاظت ابری.


- مرور امن اینترنت.


- برنامه فیلتر خانگی کودکان.


- بانکداری آنلاین امن.


- جلوگیری از نفوذ برنامه های مخرب.


- همواره به روز شدن با استفاده از تکنولوژی ابری.


- محافظت آنی و دائمی در برابر ویروس و جاسوس افزارها و بدافزارها.


- واکنش سریع در برابر ورود تهدیدات.


- نصب راحت و استفاده آسان.


- برطرف نمودن کلیه تهدیدات در سازمان، بدون ایجاد مزاحمت و اثرگذاری منفی بر بازدهی و سرعت سیستم.


آنتی ویروس F-Secure راه حلی مطمئن بر ضد برنامه های جاسوسی، ویروس ها و ضمایم آلوده ایمیل و بدافزارهای دیگر است. آپدیت آنتی ویروس و حفاظت زمان واقعی باعث خنثی شدن تمامی تهدیدات جدید شده و Deep Guard 5 Exploit Protection سطح جدیدی از امنیت را در کامپیوتر شما ایجاد می کند.


http://www.almanetco.com/F-Secure.htm


برای اطلاعات بیشتر در ارتباط با آنتی ویروس  با واحد فروش آلماشبکه تماس حاصل نمایید.


تلفن تماس: 66419334 – 66932635 – 66932688

فکس: 66419334 – 66932635 – 66932688 

ایمیل: info@almanet.ir 

وبسایت تخصصی شرکت آلما شبکه:

 

www.almanet.ir 

www.almanetco.com 

www.symantec-alma.com 


تهران، خیابان کارگر شمالی - خیابان نصرت - نبش کوی امینیان - پلاک 2 - واحد 17

"شاهزاده امنیت" گوگل کیست؟



 "شاهزاده امنیت" گوگل کیست؟


پریسا تبریز به عنوان یکی از بزرگترین هکر های "کلاه سفید" در ایالات متحده آمریکا شناخته شده و در خط مقدم جبهه گوگل ‌علیه هکر‌های مجرم یا "کلاه سیاه" مشغول مبارزه سایبری می باشد

.

به گزارش روابط عمومی شرکت آلماشبکه پرداز نماینده آنتی ویروس سیمانتک در ایران، پریسا تبریز یکی از 250 مهندس مسئول حفاظت کاربران گوگل کروم، زیر ساخت ها و سیستم های مربوط به این شرکت است. او از سال 2007 تا به امروز با شرکت گوگل وارد همکاری شده است و از آنجایی که در دنیای فناوری اطلاعات زنان چندان حضور پر ‌‌رنگی ندارند‌ و همچنین از سمتی دیگر او سرپرست تیمی 30 نفره از بزرگ‌ترین متخصصان امنیتی در اروپا و آمریکا می باشد، لقب "شاهزاده امنیت" را برای خود اتخاذ کرده است.


خانم تبریز مدرک مهندسی اش را از دانشگاه ایلینوی، أخذ کرده است اما از نوجوانی علاقمند به صخره نوردی بوده بطوری که همچنان بعد از پیوستن او به گوگل، در وقت آزاد خود به باشگاه ویژه خود رفته و به تمرین می پردازد.


حتی در آنجا هم با همکاران خود درمورد امنیت اینترنت بحث می کند.توانایی های وی به عنوان یک هکر قدرتمند، او را در گوگل به شهرت رسانده و هم ‌اکنون به دیگر تکنسین ‌های این شرکت آموزش می‌دهد که چطور بتوانند مانع حمله های احتمالی جنایتکاران اینترنتی شوند.


کار اصلی او هک کردن سیستم‌ ها و کارمندان شرکت گوگل است تا پیش از آنکه دست هکرهای "کلاه سیاه" یا مجرمان سایبری به نقص امنیتی موجود و خلل های گوگل برسد، آنها را برطرف سازد. همچنین او وظیفه نجات بیش از یک میلیارد کاربر گوگل کروم را بر عهده دارد که جزو پر ‌مخاطب ‌ترین و محبوب‌ ترین مرورگر ‌های جهان است.


او وظیفه نسبتاً دشواری بر عهده دارد، دقیقاً به محض اینکه هکرهای کلاه سفید به یک آسیب پذیری بر میخورند، بدون اینکه کاربری متوجه آن شود، باید آن را به سرعت رفع نمایند؛ بنابراین آنها یک قدم جلوتر از هکر های مجرم بوده و کار دشوار تری به نسبت آنها انجام می دهند. یا در صورت مشاهده نقص های امنیتی در برنامه های ثالث، شرکت های مربوطه را نسبت به آن آگاه می سازند.


وی در مصاحبه خود گفته : "در آغاز نمی‌دانستم باید به چه کاری مشغول شوم. چندین آزمون در مدرسه انجام دادم که نتیجه آن‌ها این بود که باید افسر پلیس شوم. ابتدا این موضوع مورد تمسخر من بود، ولی اکنون می ‌بینم ‌چندان هم دور از واقعیت نبود. اکنون من به گونه‌ای مشغول حفاظت از افراد هستم."


خانم تبریز هم اکنون مسئول استخدام هکرهای قدرتمند از سراسر جهان در گروه امنیتی گوگل می باشد.

شرکت گوگل بابت کشف نقاط ضعف و حفره های امنیتی خود، هزینه های کلانی به هکرهای استخدامی خود می کند و این از نظر پریسا تبریز منطقی بنظر می رسد؛ با اینکه گوگل هکرها را می خرد اما همچنان جای نگرانی برای آنها وجود خواهد داشت چرا که هر یک از هکرهای استخدامی آنها می تواند حفره امنیتی کشف کرده را با قیمتی گران تر به شرکت های رقیب یا حتی مجرمان سایبری بفروشند.


 

آلماشبکه نماینده آنتی ویروس های اورجینال با لایسنس معتبر در ایران

 

 

برای اطلاعات بیشتر در ارتباط با آنتی ویروس  با واحد فروش آلماشبکه تماس حاصل نمایید.


تلفن تماس: 66419334 – 66932635 – 66932688


فکس: 66419334 – 66932635 – 66932688 


ایمیل: info@almanet.ir


وبسایت تخصصی شرکت آلما شبکه:


www.almanet.ir


www.almanetco.com 

www.symantec-alma.com

 

تهران، خیابان کارگر شمالی - خیابان نصرت - نبش کوی امینیان - پلاک 2 - واحد 17