آنتی ویروس ها در آلماشبکه پرداز

آنتی ویروس ها در آلماشبکه پرداز

آنتی ویروس ها در آلماشبکه پرداز

آنتی ویروس ها در آلماشبکه پرداز

حملات روزافزون فیشینگ




براساس پژوهش اچ‌پی، 69 درصد از کارشناسان فن‌آوری اطلاعات دستکم یک بار در هفته با حملات فیشینگ مواجه می‌شوند.


هفت مورد از 10 حمله به وقوع پیوسته در شبکه‌هایی که میزبان آن‌ها با بدافزارها آلوده شده، حاکی از اهمیت اتخاذ رویکرد لایه‌ای به امنیت برای ممانعت از ارتباطات مشکوک در هر نقطه‌ای از شبکه از محیط تا هسته، است.


فرانک مونگ مشاور مدیرعامل اچ‌پی می‌گوید: «سازمان‌ها به طور فزاینده‌ای با چالش حفاظت از شبکه‌هایشان در مقابل حملات پیشرفته هدفمند مواجهند. در حقیقت اغلب محیط‌ها تاکنون به وسیله سیستم‌های آلوده شده با بدافزارها دچار نقض شده‌اند. مهم است که کارشناسان فن‌آوری اطلاعات بدانند مهاجمان چگونه قصد نفوذ به شبکه را دارند، و به توانایی‌های خود برای کاهش حملات اعتماد داشته باشند.


نظرسنجی  انجام شده توسط ایپسوس آبزرور از میان بیش از 200 کارشناس فن‌آوری اطلاعات در ایالات متحده آمریکا، حاکی از نکات کلیدی زیر است:


نزدیک به شش مورد از 10 حمله انجام شده از ارتباطات آلوده با سایت‌های دستور و کنترل نشات گرفته و بیش از نیمی از این حملات از مزایای آسیب‌پذیری‌های موجود در نرم‌افزارها بهره می‌برند. تهدیدهای مهم مرتبط با این حملات مرتبط با مراکز داده و شبکه‌های شاخه‌ای هستند.


از میان سازمان‌های مشارکت کننده در نظرسنجی، چین به عنوان کشور اولی که ریشه حملات شبکه خارجی است مشخص شده و روسیه و ایالات متحده آمریکا در جایگاه‌های دوم و سوم قرار دارند.


85 درصد از پاسخ‌دهندگان به نظرسنجی اذعان کرده‌اند که نگران به اشتراک‌گذاری فایل غیرقانونی و استفاده از برنامه‌های غیرکاری هستند؛


63 درصد نگران بازدید کارکنان از وب‌سایت‌های دارای محتوای غیراخلاقی به وسیله شبکه‌های شرکت هستند. نزدیک به 7 مورد از 10 شرکت کننده اذعان کرده‌اند که استفاده از شبکه‌های اجتماعی یکی از انواع سو استفاده از شبکه‌های سازمانی است.


67 درصد از پاسخ‌دهندگان به نظرسنجی داده‌های مشتریان خود را به عنوان مورد تهاجم‌ترین داده‌ها طی رویداد نقض شبکه، دسته‌بندی کرده‌اند و داده‌های مالی سازمان (63 درصد) را در جایگاه بعدی قرار داده‌اند. سایر داده‌های در معرض خطر عبارتند از: مالکیت معنوی در شرکت‌های بزرگ (59 درصد) و داده‌های کارکنان (49 درصد).


همزمان با پذیرش شبکه‌های تعریف شده با نرم‌افزار (اس‌ دی‌ ان) توسط شرکت‌ها، 54 درصد از مشارکت‌کنندگان در نظرسنحی قابلیت مدیریت شبکه را به عنوان نگرانی اصلی خود معرفی کرده‌اند و 44 درصد نگران حملاتی هستند که کنترلرهای اس‌ دی‌ ان را با مخاطره مواجه می‌کند.


کسب‌و‌کارها سالانه به طور میانگین نزدیک به 2.6 میلیون دلار در زمینه امنیت شبکه هزینه می‌کنند، و بیش از 60 درصد از کارشناسان فن‌آوری اطلاعات شرکت کننده در نظرسنجی بر این باورند که این میزان در سال آینده افزایش خواهد داشت.


فرانک مونگ معاون مدیرعامل در اچ‌پی می‌گوید: «سازمان ها به طور فزاینده‌ای با چالش محافظت از شبکه‌هایشان در مقابل حملات پیشرفته هدفمند مواجهند. در حقیقت اغلب محیط‌ها به وسیله سیستم‌های آلوده شده توسط بدافزارها دچار نقض می‌شوند. حائز اهمیت است که کارشناسان فن‌آوری اطلاعات بدانند مهاجمان چگونه به شبکه‌ها نفوذ می‌کنند و  به توانایی‌های خود برای کاهش حملات اعتماد داشته باشند.»



فروش نرم افزارهای امنیتی تحت وب F-Secure و Symantec در آلماشبکه



برای اطلاعات بیشتر در ارتباط با آنتی ویروس  با واحد فروش آلماشبکه تماس حاصل نمایید.


021-66932688

021-66932635

021-66419334


برای مشاهده محصولات دیگر شرکت مهندسی آلماشبکه به وبگاه های زیر مراجعه نمایید.


www.almanet.ir


www.almanetco.com


www.symantec-alma.com


www.calwatt-alma.com


www.trunking.ir


www.legrand-alma.com


تهران، خیابان کارگر شمالی - خیابان نصرت - نبش کوی امینیان - پلاک 2 - واحد 17

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.