آنتی ویروس ها در آلماشبکه پرداز

آنتی ویروس ها در آلماشبکه پرداز

آنتی ویروس ها در آلماشبکه پرداز

آنتی ویروس ها در آلماشبکه پرداز

"شاهزاده امنیت" گوگل کیست؟



 "شاهزاده امنیت" گوگل کیست؟


پریسا تبریز به عنوان یکی از بزرگترین هکر های "کلاه سفید" در ایالات متحده آمریکا شناخته شده و در خط مقدم جبهه گوگل ‌علیه هکر‌های مجرم یا "کلاه سیاه" مشغول مبارزه سایبری می باشد

.

به گزارش روابط عمومی شرکت آلماشبکه پرداز نماینده آنتی ویروس سیمانتک در ایران، پریسا تبریز یکی از 250 مهندس مسئول حفاظت کاربران گوگل کروم، زیر ساخت ها و سیستم های مربوط به این شرکت است. او از سال 2007 تا به امروز با شرکت گوگل وارد همکاری شده است و از آنجایی که در دنیای فناوری اطلاعات زنان چندان حضور پر ‌‌رنگی ندارند‌ و همچنین از سمتی دیگر او سرپرست تیمی 30 نفره از بزرگ‌ترین متخصصان امنیتی در اروپا و آمریکا می باشد، لقب "شاهزاده امنیت" را برای خود اتخاذ کرده است.


خانم تبریز مدرک مهندسی اش را از دانشگاه ایلینوی، أخذ کرده است اما از نوجوانی علاقمند به صخره نوردی بوده بطوری که همچنان بعد از پیوستن او به گوگل، در وقت آزاد خود به باشگاه ویژه خود رفته و به تمرین می پردازد.


حتی در آنجا هم با همکاران خود درمورد امنیت اینترنت بحث می کند.توانایی های وی به عنوان یک هکر قدرتمند، او را در گوگل به شهرت رسانده و هم ‌اکنون به دیگر تکنسین ‌های این شرکت آموزش می‌دهد که چطور بتوانند مانع حمله های احتمالی جنایتکاران اینترنتی شوند.


کار اصلی او هک کردن سیستم‌ ها و کارمندان شرکت گوگل است تا پیش از آنکه دست هکرهای "کلاه سیاه" یا مجرمان سایبری به نقص امنیتی موجود و خلل های گوگل برسد، آنها را برطرف سازد. همچنین او وظیفه نجات بیش از یک میلیارد کاربر گوگل کروم را بر عهده دارد که جزو پر ‌مخاطب ‌ترین و محبوب‌ ترین مرورگر ‌های جهان است.


او وظیفه نسبتاً دشواری بر عهده دارد، دقیقاً به محض اینکه هکرهای کلاه سفید به یک آسیب پذیری بر میخورند، بدون اینکه کاربری متوجه آن شود، باید آن را به سرعت رفع نمایند؛ بنابراین آنها یک قدم جلوتر از هکر های مجرم بوده و کار دشوار تری به نسبت آنها انجام می دهند. یا در صورت مشاهده نقص های امنیتی در برنامه های ثالث، شرکت های مربوطه را نسبت به آن آگاه می سازند.


وی در مصاحبه خود گفته : "در آغاز نمی‌دانستم باید به چه کاری مشغول شوم. چندین آزمون در مدرسه انجام دادم که نتیجه آن‌ها این بود که باید افسر پلیس شوم. ابتدا این موضوع مورد تمسخر من بود، ولی اکنون می ‌بینم ‌چندان هم دور از واقعیت نبود. اکنون من به گونه‌ای مشغول حفاظت از افراد هستم."


خانم تبریز هم اکنون مسئول استخدام هکرهای قدرتمند از سراسر جهان در گروه امنیتی گوگل می باشد.

شرکت گوگل بابت کشف نقاط ضعف و حفره های امنیتی خود، هزینه های کلانی به هکرهای استخدامی خود می کند و این از نظر پریسا تبریز منطقی بنظر می رسد؛ با اینکه گوگل هکرها را می خرد اما همچنان جای نگرانی برای آنها وجود خواهد داشت چرا که هر یک از هکرهای استخدامی آنها می تواند حفره امنیتی کشف کرده را با قیمتی گران تر به شرکت های رقیب یا حتی مجرمان سایبری بفروشند.


 

آلماشبکه نماینده آنتی ویروس های اورجینال با لایسنس معتبر در ایران

 

 

برای اطلاعات بیشتر در ارتباط با آنتی ویروس  با واحد فروش آلماشبکه تماس حاصل نمایید.


تلفن تماس: 66419334 – 66932635 – 66932688


فکس: 66419334 – 66932635 – 66932688 


ایمیل: info@almanet.ir


وبسایت تخصصی شرکت آلما شبکه:


www.almanet.ir


www.almanetco.com 

www.symantec-alma.com

 

تهران، خیابان کارگر شمالی - خیابان نصرت - نبش کوی امینیان - پلاک 2 - واحد 17

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.